Pizza korpus (Schär)

by - 9:10

Rychlovéča do 15 minut na stole? Ano, tohle přesně je pizza korpus od značky Schär. Je to skvělá věc - můžete si dam dát cokoliv máte rádi. Na cca 15 minut to strčíte do trouby a je hotovo! 






V balení jsou dva korpusy za 100 Kč. Korpus se dá koupit v Kauflandu, v Tescu, v Globusu... Já jich mám doma vždycky pár nakoupených a když nestíhám vařit, nechce se mi vařit a nebo není moc z čeho, tak kečup, šunka a sýr se doma vždycky najdou a skvělá pizza je na světě! :-) 



Zkoušela jsem od Schär i mraženou salámovou pizzu, ale přišla mi hodně chudá a musela jsem si na ni stejně šunku a sýr přidat, aby to mělo nějakou chuť. Ale ani tak jsem si na ní zas tak nepochutnala a příště jsem si zase radši koupila korpus. 
Chystám se vyzkoušet i ty z Lidlu tak uvidím. Jinak si pizzu dělám i domácí, ale jak říkám, tohle je prostě nouzovka, rychlovka a mňamka! ;-)

Máte rádi pizzu? Jakou máte nejradši? Napište mi to do komentářů! :-)

You May Also Like

2 komentářů

  1. 11 let jsem kvůli celiakii měla bezlepkovou dietu a listové těsto mi chybělo ze všeho nejvíc. Pokoušela jsem se dokonce sama těsto vyrábět z mouky Schar B a másla, ale výsledek nebyl dokonalý, listy se protrhávaly a struktura byla špatná, prostě to nelistovalo. Před dvěma lety jsem se z celiakie vyléčila a listové těsto teď jím skoro denně. :-) Listové těsto je prostě jedno z nejlepších jídel, které existuje.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)