Globus Restaurace (Liberec)

by - 8:26


V Globus restauracích mají každý den jedno bezlepkové jídlo. Cenově je to vždy do 100 Kč a chuťově jsou moc dobrá. Už jsem si tam asi čtyřikrát na oběd zajela a byla jsem spokojená! 



Na svých webových stránkách mají i jídelní lístek na celý týden a bezlepkové jídlo mají vždy označené. Jediný problém je to, že ne vždycky mají to, co je napsané na stránkách. Nevím, čím to je, ale stalo se mi to už dvakrát, že jsem viděla v jídeláku něco a když jsem tam přijela, bylo tam úplně něco jiného. :-D Ale nějak zvlášť mi to nevadilo a vždycky jsem si pochutnala. :-)


Jednou jsem měla kuřecí prso v cizrnovém těstíčku s bramborem a bylo to dobré.


A teď naposled tam měli kuřecí řízečky s bramborem a to byla taky mňamka! :-)


Jsem ráda, že to v Globus restauracích mají takto zařízené, že každý den mají jedno bezlepkové jídlo. Nemám sice Globus hned za barákem, ale když zrovna mám cestu okolo, tak je dobré vědět, že když dostanu hlad, můžu se tam v pohodě najíst. :-)

Mimochodem, mám tam ještě moc ráda jejich saláty a poháry se šlehačkou. :-)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)