Listová těsta (Schär, Babické listové těsto)

by - 11:16


Z listového těsta peču moc ráda. Nejprve jsem narazila na rozválené listové těsto od Schäru, tak jsem ho zkoušela a super. Pak jsem ale objevila Babické listové těsto bezlepkové od značky Šetra a to je pro mě snad ještě lepší. Kde a za kolik se dají sehnat? 

Rozválené listové těsto od Schär se dá koupit v Kauflandu za cca 100 Kč. Párkrát jsem z nich dělala moje oblíbené šneky a bylo to dobré. Pak jsem ale v Globusu našla Babické listové těsto bezlepkové od značky Šetra za asi 30 Kč a ještě o 50 gramů více! Obě jsou dobrá, ale to Babické je snad dokonce ještě lepší.


Babické mají v Tescu, Albertu i v Globusu. Jediné co, tak se s ním trošku hůř pracuje, ale to je možná spíš mojí nešikovností. :-D 

Nejradši z listového těsta peču šneky, šátečky a štrůdly. Určitě se tady brzy objeví i nějaký recept. :-)


Co nejradši pečete z listového těsta a jaké nejčastěji používáte? :-)

You May Also Like

1 komentářů

  1. moc dekuji za tipy, snad testo bekde sezenu..chystam se na bezlepkove pastely, objevila jsem tuhle namku v Portugalsku a chystam se je pect bezlepkove pro sestru... normální se povedly..tak snad i ty bezlepkové budou chutnat 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)