Bezlepkové nákupy z Lidlu

by - 21:32

Když byl nedávno v Lidlu bezlepkový týden, tak jsem tam udělala opravdu obrovský nákup, jak můžete vidět na fotce. :-D Měla jsem tam svoje oblíbence a vše bylo za super ceny, tak jsem to tam přeci nemohla nechat. :-) Co jsem si všechno nakoupila a jak je to s bezlepkovými produkty v Lidlu teď? Přečti si celý článek... 




Některé produkty se dají koupit i v jiných obchodech, třeba Crispy pillows, Celihope sušenky, Free Style kolečka, piškoty... Ale některé jsou pouze v Lidlu, jako třeba směsi na chleba, sušenky s mléčnou čokoládou, těstoviny, kuřecí nugetky nebo rybí prsty. Jak mi jednotlivé produkty chutnají se dozvíte v dalších článcích. :-)


A nedávno jsem zjistila skvělou věc a to, že Lidl má tyto produkty ve stálé nabídce. :-)

Zdroj obrázku: Lidl




You May Also Like

1 komentářů

  1. Právě je škoda, že bez lepku nemají i normální nabídku tak pestrou. Člověk aby pořád sledoval Lidl leták.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)