Rýže se sušenými rajčaty (jezhned.cz)

by - 16:39

Dnes tu pro Vás mám recenzi prvního výrobku ze stránky www.jezhned.cz. Úvodní článek o tomto e-shopu si můžete přečíst zde. Prvním produktem, který jsem ochutnala, byla rýže se sušenými rajčaty značky Tilda.



Tady je odkaz přímo na tento produkt. Dozvíte se tam přesné složení výrobku, informace o přípravě a o skladování a také si tam můžete přečíst recenze ostatních lidí.


Jak jsem již psala v úvodním článku, výhodou těchto jídel je rychlost přípravy. Jídlo dáte na 2 minuty do mikrovlnky a máte hotovo! Cena je 89 Kč, což mi přijde celkem dobré, protože jídlo je z kvalitních surovin a je zdravé, takže nejíte žádné chemikálie. Balení je na jednu porci, my jsme se z toho v pohodě najedli dva. A velmi nám to chutnalo! Byla jsem opravdu zvědavá, protože jsem vůbec nevěděla, co mám čekat, ale mile mě to překvapilo. Za mě rozhodně doporučuji vyzkoušet.



V příštích dnech plánuji ochutnat také zbylá dvě jídla z tohoto e-shopu, tak se brzy můžete těšit na další recenze.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)