Bezlepkobraní - bezlepkové trhy (Mladá Boleslav)

by - 11:09

Přesně před týdnem, tedy 16. 4. 2016, se v Kulturním domě v Mladé Boleslavi konalo Bezlepkobraní (prodejní bezlepkové trhy). A protože Boleslav není tak daleko od Liberce, rozhodla jsem se tam vypravit. V tomto článku bych Vám chtěla popsat tuto akci a ukázat, co jsem si tam nakoupila.  



Akce probíhala od 10:00 do 14:00 a vstup byl zdarma. Lidí dorazilo hodně, ale v sále se všichni celkem rozprostřeli, takže žádné velké tlačenice a fronty nevznikaly (alespoň tedy ne v dobu, kdy jsme na akci byli my). Stánky byly jeden vedle druhého a nabízely nejrůznější bezlepkové výrobky či výrobky zdravé výživy, často i s možností ochutnávky a samozřejmě s možností zakoupení výrobků. Všichni prodejci byli velmi milí, ochotně zodpovídali všechny dotazy a poskytovali nám informace o produktech, například o tom, kde je můžeme zakoupit.




Výběr byl velmi široký. Některé věci už jsem znala, ale objevila jsem i spoustu novinek. Co všechno bylo na akci k dostání? Jaké firmy a výrobci tam nabízeli své produkty? Svůj stánek tam měla například Vitana, kde jste mohli ochutnat a zakoupit si jejich instantní polévky (o kterých jsem již psala článek), dále tam měla značka Doves farm své mouky a směsi, ale také vynikající tvarohový koláč na ochutnávku, dále také například různé druhy těstovin, pudinky, škroby, pečící směsi, kukuřičné a rýžové křupavé chlebíčky, energetické tyčinky a samozřejmě také bezlepkové chleby, veky a další pečivo (například od značky Amaranth).


Také tam bylo spousta hotových pekařských výrobků, jako například bezlepkové bábovky, koláčky, šátečky, …


A co mě potěšilo asi nejvíc, to byly bezlepkové zákusky! Od té doby, co držím dietu, jsem neměla větrník, laskonku ani nic podobného. Takže když jsem tam viděla všechny tyhle zákusky a paní prodavačka se mě zeptala, kolik těch zákusků budu chtít, aby věděla, jak velkou má připravit krabici, tak jsem ji řekla, že tu největší, co má! Dala jsem si dva větrníky (jeden jsem spořádala hned na cestě k autu), laskonku, ovocný košíček a čokoládovou roládu. A co si budeme povídat, všechny zákusky byly vynikající!


Na fotkách můžete vidět všechno, co jsem si z akce přivezla. Nakoupila jsem si něco z pečiva od značky Amaranth, také jejich polévky, dále pak kuličky do polévky od značky Poex, energetické tyčinky značky vivo bar, čokoládové polštářky značky dexi, směs cukroví (pekařství Rytinovi) a spoustu dalších produktů. O všech plánuji postupně napsat samostatné články.



Celkově se akce organizátorům velmi povedla! Jsem ráda za každou příležitost, kdy můžu objevovat nové bezlepkové produkty. Doufám, že se Bezlepkobraní bude konat i příští rok, protože letos se mi to opravdu velmi líbilo.


Na závěr bych chtěla poděkovat svému milému doprovodu, který ode mě ochotně odebíral všechno, co jsem si nakoupila, a já jsem tak měla neustále volné ruce pro další nákupy.

Byli jste na letošním Bezlepkobraní? Líbila se Vám tato akce? Co jste si nakoupili Vy?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)