Chocolate O's (Schär)

by - 9:09

„Otoč, olízni, omlékuj!“, pamatujete si na tuhle reklamu, kde holčička učí tatínka, jak správně jíst sušenky Oreo? Jestli ne, tady se na ní můžete podívat. Je to reklama na všemi tolik milované sušenky Oreo a je vážně roztomilá. A pokud držíte bezlepkovou dietu a je Vám líto, že si tyhle sušenky už nikdy nedáte, tak nezoufejte. Schär pro nás bezlepkáře vyrábí bezlepkovou variantu! Jsou to tyto Chocolate O's. Já jsem Oreo vždycky měla ráda a tak mi udělalo obrovskou radost, když jsem zjistila, že je vyrábí i bezlepkové.



Balení obsahuje 16 sušenek. Je škoda, že sušenky nejsou balené do menších balíčků, jako je tomu u některých jiných bezlepkových sušenek. Že si člověk nemůže vzít na svačinku třeba jen jeden menší balíček, ale musí rozdělat rovnou celé velké balení. Cena je přibližně 80 Kč, což je celkem dost, ale jednou za čas si člověk může udělat radost, ne? :-)




Pokud jste tyto sušenky Chocolate O's ještě nezkoušeli, tak za mě je můžu rozhodně doporučit!

„Nemusíš říkat mňam, ale mně to bez toho nejde!“

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)