Bezlepkové vafle (Jizerské pekárny)

by - 16:01


Ještě jsem zatím neobjevila recept na bezlepkové vafle, které by se mi opravdu povedly a opravdu mi chutnaly. Už jsem to zkoušela několikrát, ale nikdy to prostě nebylo ono. Proto zatím ujíždím na těchto kupovaných vaflích z Jizerských pekáren.




Jizerské pekárny mají velký sortiment bezlepkových produktů a po České republice mají spoustu prodejen. V Liberci se dají některé jejich výrobky koupit například v Globusu, tyto vafle jsem však koupila v Pekařství na Šalďáku, které se nachází, jak název napovídá, na Šaldově náměstí. O tomto pekařství plánuji udělat brzy samostatný článek. Ale teď už k samotným vaflím. V balíčku jsou 4 vafle a cena balíčku je přibližně 30 Kč, což mi přijde celkem dobrá cena.

Dneska jsem si je dala k snídani se skořicí, se šlehačkou a s jahodami a bylo to vynikající! Pokud Vás zajímá, jak jsem si je připravila, tak jsem je nejprve posypala skořicovým cukrem a dala je ohřát do mikrovlnky, aby byly krásně měkké a teplé. Pak jsem k nim jen nakrájela jahody a přidala šlehačku, udělala jsem fotku na instagram a pak jsem si na nich krásně pochutnala.






Máte svůj vlastní recept na bezlepkové vafle? Nakupujete bezlepkové produkty z Jizerských pekáren?





You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)