BILLA (OC Plaza Liberec)

by - 12:48


Dnes jsem se byla podívat v supermarketu Billa, který se nachází v OC Plaza v Liberci na Šaldově náměstí. Mám tento supermarket blízko škole, a tak zde často nakupuji. V porovnání s jinými supermarkety (např. Tesco, Albert) v Bille není tak velký sortiment bezlepkových výrobků. Základ zde však člověk sežene, a to je hlavní. Mají tu přímo vyhrazený bezlepkový regál, což se cení, protože člověk nemusí lítat po celém obchodě a hledat, zda tu náhodou není někde něco bezlepkového. Je to praktické a bezlepkářům to ušetří čas a námahu.




Co tedy v Bille seženeme bezlepkového? Tak například bezlepkové pečivo značky Schär, bezlepkový medovník Marlenka, bezlepkové směsi na pečení Jizerka, bezlepkové těstoviny značky SamMills, bezlepkové sušenky značky Celihope, bezlepkové müsli značky Emco, nějaké slané bezlepkové dobrůtky, bezlepkové pivo Celia, jak v plechovce, tak ve flašce, … Všechno to můžete vidět na fotce!

Jak říkám, sortiment není tak velký, jako například v Tescu nebo v Albertu, ale i tak si tady celiak vybere.

Pokud se v Bille objeví nějaké nové bezlepkové zboží, určitě Vás budu informovat. Brzy se můžete těšit, také na články o dalších obchodech, kde se dá bezlepkově nakoupit.


A co Billa ve vašem městě? Nachází se tam podobný sortiment? Kde nakupujete bezlepkové produkty nejradši?

You May Also Like

1 komentářů

  1. U nás v Bille v akci jsem teď narazila na bezlepkové sušenky, tak jsem se rozhodla dát jim šanci a musím říct, že jsem byla příjemně překvapena. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)