Ořechové tyčinky (Emco)

by - 15:53

Tyhle ořechové tyčinky mám doma v zásobě pořád. Beru si je skoro každý den jako svačinku do školy. Jsou bezlepkové, skvěle chutnají a cena je přijatelná, takže samé plusy. Navíc jsou také zdravější, oproti klasickým sušenkám.





Značka EMCO vyrábí hodně produktů. Podívejte se na jejich stránky, kde všechny výrobky najdete. U jednotlivých výrobků mají uvedené i složení, což je fajn. V bezlepkové nabídce mají tyto ořechové tyčinky a také pohankové müsli, které plánuji ochutnat, protože vypadá velmi dobře.
Jak jsem již psala, mám tyto tyčinky velmi ráda. Obsahují celé ořechy a můžeme si vybrat ze čtyř různých příchutí – Ořechy a kešu, Ořechy a pistácie, Ořechy a brusinky a Ořechy a med. Ořechy jsou pro naše tělo velmi zdravé a obsahují mnoho látek, které jsou pro naše tělo potřebné. Ořechy a pistácie a Ořechy a med jdou dole polité čokoládou, což mi občas chutná, ale občas bych si je dala spíše bez ní.



Cena se pohybuje kolem 13 Kč za jeden kus. Dají se však koupit v balení po třech za cca 39 Kč. Já je většinou kupuji v Globusu, dají se však sehnat skoro všude. V Globusu je ale nehledejte přímo v sekci Bezlepkové produkty, ale u ostatních müsli tyčinek a cereálních věcí. Tedy alespoň v Globusu v Liberci to tak je.

Za mě je rozhodně doporučuji ochutnat. Mně opravdu chutnají! Jsou ideální jako lehká svačinka do školy, na doplnění energie při sportu, na výlet, ...

Znáte tyto ořechové tyčinky? Ochutnali jste už bezlepkové müsli od značky EMCO? :-)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)