Cukrárna ve Zdibech podruhé

by - 9:36

Už jednou jsem psala článek o ráji pro celiaky - cukrárně ve Zdibech. Článek si můžete přečíst tady. Od té doby jsem cukrárnu navštívila dvakrát a při každé návštěvě jsem si nakoupila krabici plnou těch nejlepších bezlepkových zákusků!






Krátké shrnutí předchozího článku: cukrárna je kousek od Prahy, jsou tam stolečky a židličky, obsluha je milá a prodávají bezlepkové i klasické lepkové zákusky.

Já sladké miluju a ty jejich zákusky? Nemám slov! Jsou taaak dobré. Na fotce můžete vidět, jak jsem šťastná a spokojená. :-)


No a které zákusky bych Vám doporučila? Všechny! Ochutnala jsem toho fakt hodně a všechno bylo výborné! Já jsem milovník věnečků a větrníků a ty mají luxusní, ale mají skvělé i makronky, rolády, ovocné dorty, rakvičky, laskonky... A při poslední návštěvě jsem neodolala a koupila jsem si tvarohový dortík s kousky čokolády, který byl famózní. 


Určitě se mrkněte na jejich stránky pro více informací. Myslím, že se tam dají dorty a zákusky i objednat. A pokud třeba chystáte bezlepkovou svatbu, tak se podívejte i na jejich facebookovou stránku, kde připravují svatební ochutnávku. ;-)

Jaký je váš nejoblíbenější zákusek? :-)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)