Racionální výživa na Černém Mostě

by - 9:06

Na facebooku jsem před časem objevila prodejnu "Racionální výživa na Černém Mostě". Když jsem pak měla cestu do Prahy, tak jsem se tam samozřejmě musela stavit. V dnešním článku bych Vám chtěla ukázat, co v prodejně mají a co já jsem si nakoupila.





Obchod není zase tak velký, ale je od podlahy ke stropu plný produktů zdravé výživy. Regálů a stojanů s výrobky je na takovém relativně malém prostoru mnoho a sortiment je opravdu velký.


Prodejna nabízí spoustu bezlepkových, bezlaktózových produktů a celkově produktů zdravé, racionální výživy. My měli na nákup jen pár minut, tak jsem rychle koukala hlavně po bezlepkových výrobcích a na ostatní jsem se moc nesoustředila. A bezlepkových produktů tam bylo nespočetně. Spousta značek a produktů, které už znám a kupuji si je, ale také spousta značek a produktů, které ještě neznám.


Pokusím se vyjmenovat alespoň pár značek. Schär, Zdravý Styl, Emco, Labeta, Nutri Free, Kávoviny, Dexi, Glutenex, Pekařství Rytinovi... Sortiment je opravdu široký. Od pečiva, přes cereálie, směsi na pečení, sušenky... ...až po bezlepkové pivo Celia.

Já jsem si tam nakoupila hlavně výrobky, které u nás v Liberci nejsou k dostání. Na fotce můžete vidět, co vše jsem si nakoupila. O jednotlivých produktech chystám samostatné články, kde vám o nich napíši, jak mi chutnaly.



Prodejna má také svůj e-shop, odkaz na něj naleznete zde.

Znáte tuto prodejnu? Už jste ochutnali některý z produktů, který jsem si nakoupila? :-)

You May Also Like

1 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)