Temelínská hospoda, Plzeňka v Týně nad Vltavou

by - 10:42

Minulý víkend jsme měli v Temelíně rodinou oslavu a já jsem vybrala pár tématických fotek a připravila jsem pro Vás krátký článek s fotkama. V Jižních Čechách máme velkou část rodiny a jednou za čas se sejdeme a takhle nějak to vypadá...

Dopoledne jsme byli v Jaderné elektrárně Temelín, kde jsme se dozvěděli spoustu zajímavostí o jaderné elektřině a o samotné elektrárně, ale přeci jen to byla fyzika, takže to většinou šlo úplně mimo mě. :-D

Oběd jsme si dali v Plzeňce v Týně nad Vltavou, kde byla moc milá a ochotná paní servírka, se kterou nebyl problém se dohodnout na bezlepkovém jídle. Dala jsem si zeleninový salát s kuřecím masem a moc jsem si pochutnala. Bylo toho tolik, že jsem to dokonce ani celé nesnědla. Mimochodem, teď jsem zjistila, že se v této hospodě natáček Kameňák. :-D


Pak už jsme se přesunuli do Temelínské hospody, kde pro nás byl připraven raut. Já jsem s sebou měla nějaké pečivo, protože jsem nevěděla, jak to tam bude s jídlem, ale bylo to skvělé. Byla tam spousta ovoce, zeleniny, sýrů, salámu...




Řízečky bohužel bez lepku nebyly, já jsem však byla připravená a nasmažila jsem si doma bezlepkové. Fotila jsem však ty lepkové, protože byly mnohem fotogeničtější než ty moje v plastové krabičce. :-)




Takže jak říkám, měla jsem s sebou své bezlepkové řízečky i pečivo. Děda mi však nechal připravit i speciální bezlepkové jídlo. Měla jsem výborné kuřecí maso s bramborem a zeleninovou přílohou. Mňam!


Co dodat. Dobré jídlo, pití a rodina. Co víc si přát? :-) A jde to i bez lepku... Moc mě potěšilo, že to vše šlo tak hezky zařídit. Vážím si milé a ochotné obsluhy v restauracích. Až napíšu článek z Kutné Hory, tak uvidíte, že ne všude jsou ochotni poradit a připravit bezlepkové jídlo. Ale oslava v Temelíně se velmi povedla a všichni jsme šli spát spokojení a s napapanými bříšky. :-)


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)