Restaurace UNO

by - 14:50

Bezlepkovou pizzu v restauraci zatím bohužel běžně nenajdeme. Přece jen ale jsou restaurace, kde na nás celiaky myslí a bezlepkovu pizzu v nabídce mají. Kde si ji můžete dát a za kolik? Čtěte dál a vše se dozvíte.









Pokud milujete pizzu stejně tak jako já, mohu Vám doporučit restauraci UNO v OC Palladium v Praze. Od pana číšníka jsem dostala informaci, že všechno, co mají v jídelním lísku lze objednat i v bezlepkové variantě (pizzy, těstoviny, zákusky) a jelikož nabídka jídel je velká, je z čeho vybírat! Mrkněte se na jejich stránky, kde mají jídelní lístek i přesnou adresu a všechny další důležité informace: http://www.unorestaurant.cz/.

Jídlo v restauraci není sice nejlevnější, za bezlepkovou variantu se však nic nedoplácí, cena je stejná jako u normálních pokrmů. Restaurace se nachází ve druhém patře obchodního centra Palladium na Náměstí Republiky v Praze. Prostředí restaurace je příjemné, obsluha je milá. Jedinou výtku bych měla k rozmístění stolů. Na můj vkus jsou až příliš u sebe, takže pokud si někdo sedne ke stolu vedle Vás, slyšíte každé jeho slovo a on Vaše. Já mám osobně radši větší soukromí.

Byla jsem v této restauraci na pizze už dvakrát a pokaždé jsem byla spokojená. Poprvé jsem měla Šunkovou a podruhé jsem ochutnala Čtyři druhy sýra. Obě pizzy byly vynikající a moc jsem si pochutnala. Jak jsem již zmiňovala, na můj vkus je to celkem drahá restaurace, ale jelikož tam nechodím každý den, tak mi nevadí si jednou za čas připlatit, protože vím, že si opravdu pochutnám.



Pokud tedy někdy budete na výletě v našem hlavním městě, určitě doporučuji do restaurace UNO zajít. Já jsem jinou opravdovou bezlepkovou pizzu ještě neměla. Dělám si buď doma vlastní, nebo si kupuji korpus od Schäru a nebo mraženou z Lidlu. Pokud znáte nějakou pizzerii, kde dělají bezlepkovou pizzu, tak mi to určitě napište do komentářů!

You May Also Like

2 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)