Chleba Panfette integrale (Nutri Free)

by - 22:26

Dneska pro Vás mám recenzi na chleba „Panfette integrate“ od značky NUTRI FREE. Je to jeden z nejlepších chlebů, jaký jsem kdy ochutnala! Kde jsem ho sehnala a za kolik, na to se podívejte v celém článku.





Asi před měsícem byla mamka v Praze a přivezla mi právě tenhle chleba. Je to tedy chleba značky NUTRI FREE, kterou jsem, zatím, nikde v Liberci neviděla. Mamka byla nakupovat v CČM a objevila tam stánek s pečivem, kde mimo jiné prodávali také bezlepkové výrobky. Měli tam prý i čerstvé bezlepkové koláče. Paní prodavačka mamce poradila právě tento bezlepkový chleba, který prý je opravdu vynikající. Cena byla prý kolem 130 Kč, což je tedy opravdu hodně, ale mamka dala na radu paní prodavačky a koupila mi ho.


No a já musím dát paní prodavačce za pravdu. Zatím jsem lepší bezlepkový chleba nejedla. Nejčastěji si kupuji chleby od značky Schär, mám už tam svoje oblíbence, na které nedám dopustit. Ale tenhle bych zařadila na úplný vrchol. Opravdu chutná výborně. V balení bylo 12 krajíců, které jsou zabalené po dvou do malých balíčků, což je fajn, protože když rozděláte celé velké balení, tak Vám ostatní krajíce neoschnou.


Já tedy můžu jedině doporučit vyzkoušet! A pokud tuto značku znáte a víte, kde se dá sehnat, tak mi prosím dejte vědět do komentářů, byla bych za to moc vděčná! Jinak značka NUTRI FREE nabízí velké množství bezlepkových produktů. Na to se můžete podívat na jejich stránkách.



Znáte znašku Nutri Free? Vyzkoušeli jste už některé výrobky této značky?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Byla jsem šťastná, že něco tak dobře chutná... Ale jako chleba, co má vydržet do 2.2.2017 a dnes 14.5.2016 je plný plísně? Hnus!,!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)