Bezlepkové polévky (Vitana)

by - 21:13


Novinkou na trhu bezlepkových výrobků jsou tyto polévky od značky Vitana. Jsou to klasické pytlíkové polévky v bezlepkové variantě. Já jsem za ně opravdu ráda, protože jednou za čas si je dám s chutí. Skvělé jsou třeba s sebou na dovolenou, kde si sami vaříte a chcete si uvařit jen něco rychlého a nenáročného.


Vitana vyrábí 3 druhy bezlepkových polévek – hrachovou, gulášovou a rajskou. Já mám ráda hlavně gulášovou a hrachovou. Chuťově v nich rozdíl nepoznám, oproti klasickým. Cena je, podle mě, celkem dobrá. Stojí přibližně 30 Kč. K dostání jsou například v Tescu, v Albertu či v Kauflandu.




Jak říkám, kupuji si je třeba na dovolenou, ale většinou je mám i doma v zásobě, když se mi někdy nechce vařit nebo jen tak, když mám na ně chuť. :)

Co vše bez lepku Vitana nabízí, na to se podívejte na jejich stránkách. Já jsem zatím nevyzkoušela nic jiného, než tyto polévky, ale plánuji si koupit i další produkty, z jejich bezlepkového sortimentu.

A co vy? Vyzkoušeli jste už tyto polévky nebo nějaké jiné bezlepkové výrobky od značky Vitana?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)