Butterkeks (Schär)

by - 15:07

Značka Schär je moje oblíbená! Má velký sortiment bezlepkový výrobků a jejich produkty mi velmi chutnají. Tato recenze bude recenze na jejich máslové sušenky Butterkeks.





Dostupnost:

Tyhle sušenky můžete sehnat například v Globusu, v Albertu, ale také například v drogérii DM. Dají se ale také sehnat na internetu.




Balení:

V tomhle velkém balení jsou 4 balíčky po pěti sušenkách. Takže dohromady 20 sušenek. Jinak dohromady je to 165 g. Oceňuji praktické balení, oproti například klasických BeBe sušenkám (s lepkem). Je to praktické do školy, na výlet, pro děti… Nemusíte otevřít celé velké balení, ale můžete si vzít takhle pouze jedno nebo dvě menší balení.


Cena:

Bohužel si cenu nepamatuji přesně. Až je budu zase kupovat, tak ji když tak doplním. Ale je to kolem 60 Kč. U těchto sušenek mi ale nevadí do nich investovat, protože…



… protože tyhle sušenky jsou vynikající! Pokud si dobře pamatuji, jak chutnají klasické BeBe, tak tyhle jsou tvrdší, více křupavé a chuť je více máslová. Já je opravdu miluju! Vynikající jsou třeba k snídani se sklenicí mléka.


Určitě doporučuji koupit a ochutnat a myslím, že si je zamilujete i vy. Oceňuji praktické balení! Oceňuji vynikající chuť! Cena bohužel vysoká, ale za tyhle sušenky mi nevadí si připlatit!

Znáte tyhle sušenky? Vyzkoušíte je? Znáte značku Schär? Jaké výrobky této značky máte rádi? :-)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)